شرایط و ضوابط
استفاده شما عزیزان از فروشگاه اینترنتی “خانه هوشمند ماز” به معنی توافق شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی میگردد:
۱. خرید کالا و دریافت خدمات از فروشگاه اینترنتی “خانه هوشمند ماز” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
۲. اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه از منابع زیر تامین میشود:
- اطلاعاتی که نمایندگان و یا عوامل فروش کالا ارائه میدهند.
- اطلاعاتی که از سایتهای تولید کننده خارجی ترجمه میشوند.
از این رو سایت مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
۳. فروشگاه اینترنتی “خانه هوشمند ماز” مسئولیتی در مورد اختلال سایت ناشی از کندی سرعت اینترنت، مسائل مخابراتى، فیلترینگ و غیره که خارج از کنترل مدیریت این فروشگاه می باشند را به عهده نمی گیرد.
۴. فروشگاه اینترنتی “خانه هوشمند ماز” متعهد به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران خود می باشد. و لذا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد.
۵. مقالات آموزشی سایت، صرفا براى افزایش سطح آگاهی خریداران عرضه می گردد. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید.
۶. کاربران باید هنگام سفارش کالای خود ، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
۷. مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “خانه هوشمند ماز” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به این فروشگاه می باشد.
۸. در صورتی که فروشگاه به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
۹. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
۱۰. مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.
۱۱. هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن، ایمیل به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد.
۱۲. عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، باید در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود.